SKRIVET: 2010-01-20, kl 21:30:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

mjaoo

Sara Ericson, AKA Liselott, slemboll, hora, fjärt, snopp, dopp i grytan.. 
Ja man kan kalla henne nästan vad man känner för?! Det brukar jag göra :)

Men jag tänkte bara berätta för hela världen (er mina trogna läsare) att hon är fanimig bra!
Vi typ lever ihop som ett gift par men konstigt nog så trivs ja as bra!
Vi lär gifta oss?
Eller nej?



Aja nu över till påsken,
Vem fan är påsk kanske du tänker nu och ja, jag vet den känns jävligt långt bort MEN i påsk kanske man ska till Usa.
Vem vet vem vet. Får beräkna och planera lite. :)


Sara

HAhah, den där bilden har jag liksom inte ens sett ?:O



PUBLICERAT: 2010-01-21, 02:47:42 | URL: http://saraslaxfett.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: