SKRIVET: 2010-03-02, kl 16:04:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Här händer det saker!

Han den där Mick får nog allt vänta! Visst jag gillar han men mailförhållande är inte min sak så när han är tillbaka till Sverige och tänker stanna här så ska ja prata med han igen, om båda är singlar..

Nytt jobb, känns jätte konstigt men nästan 4 timmar varje dag i komunaltrafiken när man jobbar heltid är inte okej..

Två nyktra helger i rad?

Garderobsrensning nu ska allt gammalt ut och nytt in!

Sprungit in i en Victor som jag faktiskt trivs med, tänker inte springa in i något nu mera utan ge det tid och låta det ta all tid det behöver ta. Han är bra iaf, men lite knäpp :)

Även om jag sprungit in någon annan så tänker jag massvis på Frank. Nästan två år och sedan bara klippa av, klart att det känns konstigt.

Det känns som om jag håller på att förlora Martin som vän, visst vi sågs på tuben härrom veckan men innan det har vi knappt setts sen innan jul och jag tycker att det är jobbigt för han betyder mkt för mig! Dock ska vi ses på torsdag får se hur det går.

Ibland blir man bara trött på allt.

Nu ska jag fortsätta rensa garderoben.

Och en sak till jag var hemma i helgen, träffa mamma, pappa, Martin, Hans flickvän Sofia och Jessica <3 Borta bra men hemma bäst!









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: