SKRIVET: 2010-01-25, kl 11:02:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndag morgon!

Måndag morgon och jag är så jävla trött att ja inte ens kan öppna mina ihopkläggade ögon.

Men nu har jag iaf duschat tills mina fingrar skrumpnat, och pratar med Sara i telefon som vanligt. En liten morgon dos av Sara sådär.


Veckans planer

Måndag - Jobb 14-21 SOVA
Tisdag - Jobb 08-15, träffa Martin.
Onsdag - Öl med Natta.
Torsdag - Träffa Svampen <3
Fredag - Jobb 14-21, Maami och paapi kommer
Lördag-Söndag - Umgås med Maami och Paapi, Vit helg?!

Peter skickade nog sms i sömnen i går, huller om buller.

"Du är dill, jag är kött, tillsammans vore vi perfekta"

"Vill du att jag hämtar dig på min trampcykel?"

"Du luktar bajs"



Sara

NÄR FAN SKA DU HA TID MED MIG DÅ DIN JÄVLA JÄVEL!?!?!?!?!?!



PUBLICERAT: 2010-01-25, 13:06:24 | URL: http://saraslaxfett.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: