SKRIVET: 2010-01-11, kl 12:33:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Helgen?

Helgen har visst varit endel omtumlande!

Fredag - Fest i de brinnande bergen med någon jävla Björn och Sean hahah. Massa otrohetshistorier och knaseri hela kvällen men fan jag fick groggar och hade trevligt! Sen sov vi hos Alex, haha jag var tvungen att pilla Mats i örat lite innan ja kunde sova. HAH.

Lördag - Uppvak hos Alex, utgång med hans fantastiska hund! Eftersom att Alex och Sara var pruttsega så åkte jag och Mats hem medans de fortfarande låg i sängen, typ klockan två?! Väl hemma blev det en dusch och power nap innan Johanna kom! Vi skulle ut och dansa men som vanligt så slutade de alltid på Harrys?!
På nattbussen hem träffa vi en Håkan som såg ut att vara en förstorad hamster med en kissvänlig mössa.

I dag är det måndag, nu ska jag äta frukost.
Snart ska jag gå ut och gå med sara.
HEJ DÅ!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: