SKRIVET: 2009-10-01, kl 08:03:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Torsdag morgon

I dag är jag nervös,
Klockan är snart 8, snart ska jag springa till gymmet, duscha och äta frukost men efter det, ca 10:30 ska jag gå mot tunnelbanan för att åka till mitt eventuella jobb!! Ska dit på intervju eller något liknande.
NERVÖS!

Men iaf, i går var jag hos läkaren och det gick super! Ej haft så normala "må bra" värden på kanske 10 år, det har alltid varit någonting som varit fel, dock måste jag göra en gaskoskopi i höst. Då ska mamma komma upp och vara med, kan inte bli sövd utan henne.

NU : GYMMET!


Sandra [ JIGGLY ]

Ja ;) den va verkligen ovanligt snygg! gillar inte heller o bära klockor annars, haha



PUBLICERAT: 2009-10-01, 09:46:51 | URL: http://jiggly.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: