SKRIVET: 2009-10-04, kl 16:53:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Söndag, nedrans väder!

I dag är det söndag, den 4:e oktober vilket betyder att det är 10 dagar kvar tills jag fyller år. Känns inte knäppt.

Men till saken, eller nej jag vet inte ens vad saken är!
Jag vaknade kl halv ett i dag, jävligt sent men kom hem kl sex i morse. Kvällen hos Sanna och Danni var lyckad. Alla var på topp, jag stortrivdes.
MEN iaf i dag fick jag den tragiska känslan, jag gick upp, drog upp rullgardinen och tittade ut.
Drog ner snabbt igen, ville bara återvända till sängen och mitt duntäcke! FY FARAO vilket väder!!!!
och jag mår.. hmm jävligt bakis, och allmänt känsloförvirrad. Vet varken ut eller in.
Kan inte riktigt berätta varför men det bara är!

Fjärt nu ska jag se på House!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: