SKRIVET: 2009-11-19, kl 14:14:52 | PUBLICERAT I: Malin och sånt

Jag ska aldrig mera vara elak!

"behandla andra som du vill bli behandlad själv"

Det är inte lätt att leva upp till, speciellt inte i dag i det stressade och utseendefixerade samhället vi lever i.
Men nu är det något, något som jag inte klarar av.
Någon har gjort sig illa för något jag gjort.
Jag trodde verkligen ingen for så illa, jag trodde vi körde med öppna kort.
Det är kanske inte mitt fel eftersom jag bara flytit med och trott att det har varit okej.
Jag har inte tänkt mig in i personens sits, men ändå.
Men jo jag bär nog skulden, jag satte inte ner foten och sa NEJ.


Nu är allt bajs.
Jag funderar på att flytta hem till mamma och pappa igen.
Ny start. Glömma allt. Glömma sthlm över huvudtaget.

Nu vet jag inte mer.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: