SKRIVET: 2009-11-01, kl 01:05:06 | PUBLICERAT I: Musik och sånt

Fredag i stan

Fredag ljuva fredag, allt började med jobb (07-15) sen hem och duscha och fixa för kvällens spelnig!

RISE AGAINST!

SJUKT BRA, sjukt svettigt, mosade fötter, snygga killar och ja allt va bra.
fick smuggla in fredrik och gustens pluntor i mina stövlar, lite busigt.

Efter så åkte jag till råcksta för att möta martin, hedde och rash på råckstakrog.
Efter mkt om och men så hamnade vi på Limrick. jätte mysigt ställe där jag verkligen hade kul.
Jag fick ragg och gratisdrinkar av en ful snubbe som hade sin tjocktröja knuten runt magen?

På hemvägen spydde Martin, jag och Rash prata om allt och inget. Han är en bra människa.
Martin Tappa sin mobil!

Nu är allt knäppt.
Jag vet ingenting



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: