SKRIVET: 2009-11-21, kl 17:56:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Crazy night

Fredagkväll på Harry B med Sara och Hanna.


Tunnelbanan in mot stan vid halv tio, hoppa av i centralen för att möta Sara, Hanna och en brud med fräknar som jag inte minns va hon hette. Sen helt plötsligt var på väg mot Metro, där va det dörr men vi fick se IDOLNIKLAS! Häftigt va?..... Eller?

Efter de så begav sig fräken-flickan hem, jag och Sara satt på perong golvet (olyckshändelse) och snart var vi på Harrys. Himla trevlig kväll, vi skulle få drinkar av en man med långt hår och getskägg men ja.. Det blev ju som det blev med det..

Väl inne träffa vi min donkenkompis Daniel, han var oxå glad i hatten.
Allt blev en lyckad kväll.
Nu spyr Sara och jag är lycklig.

Det går bra nu, för nu har jag sjunkit till saras nivå!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: