SKRIVET: 2009-11-28, kl 18:31:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Crazy night

Sara, Hanna och jag på Harrys. Vad kan gå fel?

Full like a kastrull som vanligt, Sara hitta sin hål i snoppen, Hanna satt med de engelsktalande ko-pojkskillarna och jag vimla runt som vanligt. Jag råka träffa "John Smith" eller killen med rutiga byxor från en kryssning som ville gifta sig med mig? Lite kul, men det är sånt som händer.

De engelsktalande ko-pojkarna bjöd på dricka, MASSA dricka. Lite läskigt pengarna bara flög och for, men det är la bra då behöll ja lite av mina egna.

Kvällen slutade la sådär.

Betyg rakt igenom TOPPENJÄVLABRADAG!


Jennifer

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!



PUBLICERAT: 2011-05-07, 18:34:58 | URL: http://smsalåna.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: