SKRIVET: 2009-05-23, kl 13:20:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

Skiva. Oj.

haha i går va de skiva med momsen. De va lite mindre drag på skivan enligt mig. Men helt okej trotts att jag inte fick köpa något i baren. Hade enligt vakterna redan druckit 1 eller 5 glas för mycket i kväll. Vilket va sant eftersom jag redan hade sett min middag två gånger. Men trevligt va de iaf. + att jag inte var den ända som fick återbesök av de senaste jag ätit momsen läckte lite på vägen hem. MINDRE MYS. kurva eller kurvad? HAHA.

Kakan va värsta party på skivan, lätt kvällens... hmm. hopperuntelitossa? eller något liknande.

Det jag gillade med skivan va att temat va black&white och vi kom i "lite" för färgglada kläder för att passa in.

Ikväll blir det tydligen häng me momsen igen.
Men de e trevligt. Henne har man inget emot än så länge. haha


Nu ska jag iaf duscha och sen plugga lite. kanske ta en återställare.
by fuckers


peter

Malin äe alltid för full för baren!

HAah men de gillar vi


Hitler

Hitler



PUBLICERAT: 2010-04-03, 14:21:00 | URL: http://Hitler

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: