SKRIVET: 2009-05-10, kl 22:10:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mamma och pappa. + Utgång

Hej hej hallå denna helgen har mina föräldrar varit uppe och hälsat på. Det är jätte trevligt att ha dem här men dock är de ju "lite" jobbigt att sova tre personer på 27 kvadratmeter, speciellt som att de andra två är ens föräldrar.
Men nu har de iaf åkt hem till kära Jönköping igen. Ett och annat har vi fått uträttat när de va här, vi har bla köpt studentpresent till min kära Jessica <3

Men nu över till gårdagens utgång. Hah, Johanna, sara, carro, johanna  jag och ev marielle skulle gå ut på Chaplins för de hade singel mingel. Men alla utom Johanna bangade så jag och johanna gick ut själva. haha helt galet kul. Brandmän på svensexa, jag säger bara oj oj oj vid karaoken, mkt vingel och toner som inte borde finnas. Och sen ta för givet att man kunde ta någon på brösten bara för att man har svensexa och snart ska gifta sig snart var en väldigt dum idee och jag ville inte va med dem mera.! Sen blev det brinnande shots och gratis dricka, och johanna hittade ragg! nam nam nam i soffan! ;)

Väl på hemgång skulle jag vänta över en timme vid slussen för att jag tydligen just missat min buss, INTE KUL. Så då gick jag till donken och skulle köpa en hamburgare och bli varm. Väl där träffade jag Joel och Viktor som fick hålla mig sällskap tills bussen gick och tills jag hoppat av.
Hemma i lägenheten ca 04:45



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: