SKRIVET: 2009-05-31, kl 20:19:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lunarstorm



Jag har inte så skoj just nu och frank är hos sina föräldrar så vad gör jag om inte passar på att gå in på min Lunarstormsida, (jag heter mollan__90 där för er som vill skriva till mig) och titta runt på kp (klotter planket)

Jag tycker det är jätte skojigt att bara läsa hur folk skriver,
tex
"Ja e koolare än dig! att du har liten snopp o.O"

"Jah e ingen horah bara för att jag skriver lite skit på klotterplanket"

"mins älzkade bästizaj och jah kommer ta över hela världen, så börja bli skraj azzå"

Hahah vilken charmig sida det där är, kanske ska börja hänga där lite mer,höja snittåldern lite, med tanke på att den nu borde ligga på ca 13,5?


Visa fittan så får du popcorn



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: