SKRIVET: 2009-05-18, kl 20:26:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jobba jobba jobba.

Yo fuckers som har ett så tråkigt liv så att ni väljer att läsa min blogg.
Just nu sitter jag på jobbet och har ingenting att göra, och i dag orkar jag inte baka vilket jag gjorde i går. KLADDKAKA.
sex timmar på hotellet och vad gör ja? städar lite, fixar med något på någons rum. serverar lite kaffe och hänger med Jessica. + att jag pratar i telefon ca 3 timmar per pass. i dag har det varit carro 2 gånger, johanna, sara snart 2 gånger och jonas 2 gånger + en gång med mami <3. sedan har jag även gjort en av mina kompletteringsuppgifter på jobbet :)  känns ju bra. allt detta säger rätt mkt om mitt jobb.

i dag i skolan var vi på ett krematorie, de va inte skoj de. obehaglig kännsla och gillar inte när folk skämtar om att man kan få göra diamanter av sina nära och kära. CP.

På freda ska ja på kakans studentskiva med johanna. juppie. Tema svart och vitt. Eller?

när ja kommer hem ska ja plugga plugga plugga, har trotts allt 7 kompletteringar tills på tisdag.

i morgon ska ja ta på mina randiga gummistövlar och åka på sjöräddning långt åt skogen.

Tjolavipp fuckers.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: