SKRIVET: 2009-05-24, kl 00:12:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hemmakväll

I kväll så skulle vi dricka, jag drack och de gick inge bra så jag dissade de. ist va jag med och spelade tvspel sen cyklade frallan <3 och mk till repoduude för att kröka mer. jag stannade hemma för att pröva min studentklänning några gånger.
Jag är SÅÅÅÅÅ nervös.
Jag menar jag har gått i samma klass som dessa underbara människor i 3 år och nu om några dagar är det helt slut? Det kommer kännas så sjuktligt tomt, och jag vet med mig själv att vissa kommer försvinna ut i intet och andra kommer jag fortsätta att umgås med. Men jag tycker det är jobbigt för visst jag kanske e lite off mot vissa i klassen och jag är ärlig och säger vad jag tycker och tänker om det mesta. Men jag kommer sakna ALLA, för alla har sidor jag skarpt gillar, och då menar jag ALLA.

Men snart gäller de.
Kryper i kroppen och vene vad jag ska göra sen.
Springer runt i min vita klänning och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.

Hur fan ska jag ha mitt hår?
Jag måste köpa studentskor!
Jag borde klippa mig?!
Jag borde fixa naglarna?!
Jag borde inte sitta vid datan nu!
HEJ DÅ



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: