SKRIVET: 2009-05-31, kl 19:38:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fråga Olle.

Efter att ha jobbat i dag = gått upp kl 04:55 så har jag tagit det lugnt ätit lite mat och tittat på fråga Olle nu den senaste timmen. Fråga Olle är ett mycket givande program där halv konstiga frågor enligt mig tas upp.
  

"Hej, Jag undrar om man kan fortfarande ha sex fast man har en bananformad kuk."

"Hej Olle!
Jag har en ganska trång förhud. Den går att dra ner utan problem i slakt tillstånd men det blir svårare i stånd. När jag har stånd så går det precis att dra den över ollonkanten. Mitt problem är att ollonet då sväller mycket och blir väldigt hårt. För att ollonet inte ska svälla för mycket trycker jag på det så att blod åker tillbaka in i penisen. Jag har inte ont när den är svälld men kan ollonet sprängas?"

"Jag har sk "bullfitta" och har otroligt komplex för detta, kan inte byta om eller bada bland andra människor och tänker på det var jag än är och drar ner tröjan eller fixar till byxorna så det inte ska synas hela tiden.

Det är även ett stort problem för jag vågar inte vara med killar, jag klarar inte av det. Tycker detta är jättejobbigt och jag orkar inte ha det så längre, och undrar vad jag kan göra åt saken? Går det att operera, och måste jag isf stå för kostnaderna själv?"

Förlåt men HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

Sedan talade de även om preventinmedel somstår emot könssjukdomar, så som slicklapp kondom och Femidom.
Femidom?
vad fan är det liksom, efter att ha tittat förstod jag va det var

Det är typ som en påse man kör upp i fittan och sen ska killen knulla i påsen? Hur krångligt låter inte det? + att de kostar ca 100 kr för 3 stycken? varför inte bara gå till ica och köpa en plastkasse? 
Enligt mig verkar den sämst, och kommer den inte åka ut med Mr Josef när han åker berg- och dalbana? Mkt luddigt preventinmedel, ska ALDRIG prövas.
+ att det verkar sjukt osexigt. När man dragit hem någon "ööh vänta jag ska bara föra in min knullpåse innan du kan komma in i mig?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: