SKRIVET: 2009-05-07, kl 22:32:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

13 månader.

I dag är det en speciell dag, jag och min pojkvän har nämligen varit tillsammans i 13 månader.
Puss älskling.

Då kan man fråga sig hur detta har gått till? Jag som innan jag träffade frank alldrig kunde hålla ett förhållande mer än ca 2 månader pga att jag blev rädd för att personen kom för nära inpå så jag gjorde slut och hörde aldrig mer av mig. Jag va ett svin det var jag. Men jag kunde/kan inte hjälpa de, när människor kommer för nära, när de börjar inse vem jag verkligen är så skjuter jag dem ifrån mig. Jag vet inte vad det är som är annorlunda med frank men han får det att fungera, jag flippar inte med honom. Jag vill se en framtid inte bara springa och lämna allt bakom mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: