SKRIVET: 2009-03-30, kl 21:57:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Projketrapport, korv på IKEA, äggmålning och party i arabdalen

I morse när jag gick alldeles för tidigt för att gå och tvätta så va de nån brud som inte kunde svenska som tagit ena tvättmaskinen, torkskåpet och torktummlaren som jag bokat. Jag LACKADE! Efter tjejbråket i tvättstugan och diskningen drog jag till Amanda för att göra klart projkektrapporten som skulle in i dag. De va väldigt trevligt. Så här glad blev jag av Amanda

 
Efter allt svettigt skrivande tittade vi på maskeradkläder till vår studenskiva som för övrigt är den 22 April, så ta med dina vänner (om du har några) och kom! Amanda ville klä ut sig till Lilla My, efter att vi hittat denna bild blev hon avskräckt och köpte en Alice i underlandet klänning. SKIT FIN!


N
är jag begav mig från Amanda skulle jag träffa min pojkvän och Nille, vi åkte till IKEA och köpte korv, köpte vattenfärg och en bandyklubba. När vi sen åkte hem åkte Frallan och träna och vi målade ägg, rökte vattenpipa och dansade i arabdalen. De va party.
BILDBEVIS


Hoppas ni går från datan och gör något vettigt nu, jag ska iaf sova nu. tjing så länge
Och till er, mina trogna bloggläsare JAG ÄLSKAR ER!


Johanna

ÄLSKAR DIG OXÅ MALIN DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA BLOGGARE!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3



PUBLICERAT: 2009-03-30, 22:16:29 | URL: http://johannaaostlund.blogg.se/
Sarah

Grymt nice blogg Malin ! :D


Amanda

Nu har jag gjort ett förslag. Bakgrundsbilden går lätt att ändra om du hellre vill ha en neutral, kanske helfärgad... ;)? Pusspuss



PUBLICERAT: 2009-03-31, 16:25:20 | URL: http://amandalott.blogg.se/
nille

all the niggaz in the house say eeiioo..

EEEIIOO!! När styr du nästa röjj? call me, biatch!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: