SKRIVET: 2009-03-28, kl 23:04:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hej och välkommen till Malins finfina blogg som kanske kommer handla om just dina strumpor.

Tja fan, jag heter Malin och ogillar alla bloggare har aldrig fattat grejen med att blogga.
Det är lite "oooh shiiit nu ska alla veta vad jag gör 24/7, vad jag har på mig och t.o.m vad jag äter"
Men saken är såhär, vem fan vill veta vad en människa man aldrig träffat väljer att ha på sig för strumpor just denna dag?

Aja nu är de iaf lördagkväll och jag är så otroligt uttråkad så även jag har nu fastnat i bloggfällan, så vem vet på onsdag kanske jag gör reklam för min favoritglass just på denna sida.
Nu ska jag iaf gå och skölja ur min hårinpackning som är av märket Wella och mjukgör håret så de blir helt underbart bra.
Tjo så länge



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: