SKRIVET: 2009-03-29, kl 19:14:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hej hej alla lyckligt lottade.

Ni som just nu slösar bort er tid med att läsa min blogg är ändå rätt lyckligt lottade, för nu ni, nu ska jag berätta om min fartfyllda dag.
Allt började med att Frank försöker väcka mig allt för tidigt. Sen ska vi ut å gå i de "oerhört vackra vädret" så vi går ner till vattnet vid hby villastadm och letar efter ankor som vi skulle mata med en gammal limpa som Frank inte längre ville ha. Men inte fan hittade vi några ankor. Alla var nog begravda under isen eller något. Tror det kan vara för kallt för dem just i dag. Men för att försäkra oss om att de inte bara gömde sig så gav sig min pojkvän ut på isen för att leta.
Medans han var ute och letade satt jag i mitt träd och pratade med alla gangster-stenar. Jag kände mig verkligen som hemma där. Alla var så trevliga


Hemvägen gick finfint, och jag såg en otroligt vacker människa som verkligen visste det där med hur man ska klä sig. Jag ville gå fram och fråga om vart "den" köpt dina kläder och hur personen kunde få dem att följa "dens" kroppsform så väl. Jag smygfotade bara för att kunna visa er, mina kära läsare.
Kolla bara hur fint den lilla svarta handväskan flyter in i den klarblåa tröjan, och lägg även märke till de otroligt orginella svarta byxorna som gör precis som modevärlden säger att byxor ska, nämligen sluta lite högre upp på benet.

Tjing för i dag


nille fur syyyre

haha vafan har du kort på min pappa för? :o


Anonym

hahahah oj förlåt, visste inte att han var din?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: