SKRIVET: 2009-06-27, kl 19:33:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Underbar dag

Allt börjar med att jag går upp ca kl halv fem på morgonen, jag vaknar och märker att minpojkvän inte ligger i sängen fast han sa att han skulle. Dock hade han skickat sms och sagt att han inte skulle komma hem men smset var skickat typ en timme innan ja vaknade. blev lite halv sur men skit samma.

Väl på jobbet gick allt bra, dock lite mkt gäster men det är ju bara skönt när det händer lite, timmarna går ju så otroligt mkt snabbare då än om man inte har något alls att göra.

KLOCKAN kvart över ett möter jag Amanda vid slussen, för att vi ska åka till grisslinge för att sola och bada i det fina vädret. Vattnet va kallt solen stekte och ja tittade på kill-tuttar + vader, kan det bli mkt bättre?

Nu ligger jag i min säng i gustavsberg och är pisstrött ska nog sova tidigt om man säger så
Tjolavippen


carro

var det drag på grissline ;)



PUBLICERAT: 2009-06-28, 17:52:35 | URL: http://zintel.blogg.se/
Anonym

Om de var ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: