SKRIVET: 2009-06-24, kl 11:17:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sola bada sara peter amanda cider.

I går var jag och badade i rudan med sara som för den delen ligger långt åt helvete för min del, eller ja en timme och en kvart bort från mig. Men det va fint väder och varmt i vattnet. Så det var okej iaf. Dock hade jag ingen bikini så vi gick in på gina för att köpa en, vi valde en med pappegojor på brösten och röven mkt finfint.

Mannen som sitter bakom de förtjusande ankorna är "fika-mannen". Mjölk god morgon och kaffe som han drack där ute helt ensam på bryggan-

Efter att vi Hade badat begav vi oss hem till sara och hennes läskiga djur (katter och en syster) för att duscha sen åka mot stan. Allt gick finfint tills krippe som sagt att vi skulle ses drog sig ur, så det blev bara jag sara peter och amanda men det var väldigt trevligt iaf. Jag gillar mina vänner.


Sen får vi inte glömma att jag och sara åt på donken för att fylla magsäcken innan den andra fyllan kom.


Och mellan donken och snaps så gick vi in på mitt jobb och plocka en gummianka var.
på vägen stannade vi och tittade på the swedish trumbooones



Tack för en underbar dag.
PLOPP



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: