SKRIVET: 2009-06-22, kl 12:26:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Shopping, fåfängan och Amanda.

Shoppa shoppa shoppa. snart är det löning och det betyder att man kan shoppa upp de sista pengarna på kortet! YEAJ!
Jag var ute efter en sommarjacka som inte va en jeans eller skinnjacka, men tror ni att det fanns någonstans?!
NEJ!
Jag gick in i ALLA affärer på drottninggatan och alla i gallerian, men va fan "Nej tyvärr det är ju bara jeans och skinn som är modernt så annat har vi dåligt med" Jag vart sååååå lack!

Men iaf efter allt på-stan-gående så åkte jag till slussen för att möta upp min kära Amanda, vi skulle äta lunch och bara umgås lite. så VÄLKOMMEN TILL STOCKHOLMS BÄSTA UTSIKT och dyr mat. FÅFÄNGAN! Det var mys mys. Jag Amanda och lille gölle-hönden. Stekande sol, glass och bakpotatis, kan det bli bättre?


p.s jag älskar min pojkvän. han är mumma.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: