SKRIVET: 2009-07-28, kl 08:19:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

VÄRLDENS NERVÖSASTE OCH GLADASTE MÄNNISKA!!

*plingeli plong pling plingelingeling* Mobilen ringer, okänt nr, jag tror att det är mamma som ringer från jobbet eftersom att hon sa att hon skulle ringa i dag, så jag svarar med ett kort "Hej" och som gensvar får jag "Hej jah Heter Johan Karlsson och är chef på GRC, jag har sett att du sökt jobb hos oss och jag tycker att du verkar som exakt en sådan person som vi söker. Kan du komma hit i morgon på informationsmöte och introduktion?"  ETT NYTT JOBB!! Som inte är på världens segaste hotell, helt SJUKT GLAD! SKREK HOPPADE RUNT och visste helt enkelt inte vart jag skulle ta vägen, Ringde Frank, sara ringde mig, och jag ringde mamma.
AAAAHHH!
I morgon gäller de!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: