SKRIVET: 2009-07-21, kl 01:59:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

ännu en dag har nått sitt slut

Aja i dag kanske inte har varit roligaste dagen i mitt liv, va på Mediamarkt och köpte en ny dator (eftersom att min gamla begick självmord i går) och sedan åkte jag till jobbet för att jobba. Kul va?

Väl på jobbet så var det en paranoid jävla människa som bodde på rum nr 10. En kontakt som tillhör hotellet hade försvunnit ur rummet medans han var ute på stan och han blev helt galen. Jag försökte lugnt och stilla förklara att jag hämtar en ny åt han, men NEJ han ska veta vem som har varit inne på hans rum och varför vi inte har några övervakningskameror. SJUKT JOBBIG!

Sen flöt livet på jobbet vidare som vanligt, lite tömnning av sopkorgar, bastustäd, pill i skåp, glassätning och telefonprat . Sjukt soft.

Tror jag har pratat i telefon i ca 4 timmar i dag varav minst två timmar är med sariiz g. Jag tror nog att jag håller på att bli beroende av att prata med henne!
PRUTT



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: