SKRIVET: 2009-07-09, kl 14:48:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Regn regn och åter regn.

Varför inte i bara himlen sätta på en binda och sluta läcka över mig?! jag är så trött på skitväder nu!
Att varje morgon vakna till regndroppar mot fönstret är tråkigt.  Jag menar, vad ska man göra på sommaren när det regnar?

I mitt fall så har jag övningskört nästan två timmar i dag med pappa.
HAHAHA rätt kul "MMEEEENN MAAAALIIIN!!!!! BROMSEN FÖR FAN" eller typ "ja men jag tänkte bara upplysa om att den här bilen har bler än 3 växlar" Det går väll lite sisådär. Men va fan de rullar ju. Och visst, jag fick ett kärringstopp i dag men de va i en uppförsbacke med massa folk bakom och jag va nervös. Men jag klarade ju det sen.  även om man fick en "pppffft, HITTA GASEN DÅ!!!! FRIKOPPLA!!! SLÄPP HANDBROMSEN!"

I morgon åker jag till Stockholm igen. Ska jobba hela helgen.
Och prata med frank, fick sms i natt "Jag vill inte leva ett liv utan dig Malin" Jag tycker de är jobbigt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: