SKRIVET: 2009-07-08, kl 11:43:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

ÖVNINGSKÖRA + ADAM

HAHAHA jag tror att jag körde bil i över en timme i går, rätt kul men rätt komplicerat med tanke på att min pappa vill att ja ska pröva allt på en gång. Men nu klarar jag iaf att starta i värsta uppförsbacken och vänd/backa skit. De är bra. TACK pappa för att du lägger din tid på mig och bilen.

Efter allt övningskörande åkte jag till Adam. Hmmm, jag vet inte vad man ska säga om Adam. Han är speciell.

das pr0n3ss supahslut.

Men iaf vi hade skoj, han visade mig världens läskigaste spel. Jag höll typ på att kissas på mig. AJ DÅ. Sen skrattade vi åt gamla "kompisar" hahaha. Nämner inga namn.  Mmm och sist så spelade vi ett jäkla trummmmm spel, jag va bäst medans adam inte ens klarade de på de lättaste- Eller va de tvärt om?




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: