SKRIVET: 2009-07-03, kl 10:55:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ös regn oska och blixtar

JAG ÄR AS SKRAJ när det blixtrar. jag hatar det. Vill bara krypa under täcket med öronproppar hårt intryckta för att gömma mig från världen men nej inte i dag. Nu ska jag äta frukost sen ska jag fixa lite mer sen ska jag åka och fixa håret! Det ska bli ljusare! oj. lite nervös men de blir nog bra. Hoppas jag..

Jag HATAR tunnelbanan, i går hem från jobbet så tog jag tuben som gick från gamla stan ca 10 över 10 på kvällen. Från gamla stan till vällingby bör de ta ca en halvtimma kanske lite mer, men tror ni att jag hann med bussen jag skulle ta 50 min senare?! NEJ! så jag fick vänta i vällingby i en halvtimme på nästa för jag vågade inte gå hem själv.
PRUTT jag är så feg.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: