SKRIVET: 2009-07-01, kl 19:10:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Johanna och Amanda på stan

Idag var jag och träffade Amanda och Johanna. vi gick till Fåtöljen. Ett jätte mysigt fik på götgatan. Där åt jag och johanna bakpotatis och Amanda kladdtjickiskaka.

Det var så skönt att bara sitta ner och prata med dem, de kändes som om det var en evighet sen jag träffade johanna.
Efter att ha druckit te och slappat ett tag så rusade jag och Johanna fram och tillbaka mellan massa affärer medans Amanda gick till Henriksdal för att träffa krippe ( de skulle åka och bada)
Dagens inköp blev
ett korallrött linne från HM
en duschgel som lukta as gott från HM
och en parfym
Tack för i dag kära vänner nu ska jag gå och träna <3
puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: