SKRIVET: 2009-07-18, kl 21:40:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hemmakväll

I kväll ska jag bara vara hemma och tjocka i min säng.

Jag är trött på att dricka och inte göra något vettigt. Jag vill ha lite struktur och nä jag vet inte nu låter det bara töntigt så nu ska jag sluta skriva om struktur och rutiner, för det kommer jag få nog av om ca 3 veckor då jag börjar plugga igen (LÄNGTAR)

Men men jag tror jag ska bli tillsammans med Frank igen. Jag klarar mig inte riktigt utan han. Allt är liksom tråkigt. Och ja jag vet alla mina vänner säger: "Va nä Malin du kan inte ändra dig igen" "Nä men de kommer vara jobbigt ett tag sen kommer du inse hur kul det är att vara singel". Men jag tror inte att jag är liggarunt människan som räknar hur många man ligger med, och jag behöver någon nära. Någon att göra saker med, Frank är bra.

Men nu ska jag äta fetaostsallad och dricka varm choklad.
MUMS!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: