SKRIVET: 2009-07-02, kl 11:50:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

god morgon + tatuering

God morgon och god morgon, jag vet ej vad jag ska säga, klockan är ju trotts allt kvart i tolv och jag har varit ute tränat och ätit frukost för länge sedan men ja.

Haha på gymmet i dag när jag kom dit ca halv tio så var det helt folktomt. Inga skor i skohyllan. Inga människor på första våningen, inga spännisar på andra våningen vid de fria vikterna och INGA inne i tjejgymmet. HAHA jag hade så kul sprang runt där helt ensam och provade ALLT! haha lite kul, om någon just då skulle kollat på övervakningskamerorna skulle de få sitt ett gott skratt.
 
Men men i förrgår när jag jobbade kväll mede Luca så tittade vi på tatueringar och jag är så sugen på en ny och sugen på att fylla i min lilla fisk. Men jag har ingen aning om vad jag vill göra, såg dock en rolig på google
HAHAHAHA guuu vad jag skratta

Lite kul ändå.

Nu vill jag färga håret ljusare.
snart ska jag till jobbet.
PUSS


sara

HAHAHA ska du göra den där måste du spara ut till världens bush.haha



PUBLICERAT: 2009-07-02, 22:49:07 | URL: http://saraericson.blogg.se/
amanda

HAHAHAHAHAAAA fy faan va bra



PUBLICERAT: 2009-07-03, 19:24:48 | URL: http://amandalott.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: