SKRIVET: 2009-07-13, kl 14:26:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Frukost.

Att äta frukost klockan två.. hmm? klockan har passerat över lunch tid. Men skit samma.

I morgon ska jag till kolmården med sara och jennifer. De kommer bli skoj?

Nu tjatar sara (samtidigt som hon badar) på¨att jag ska göra mig klar för att åka till henne. men va fan jag har semester! så ingen stress här inte!

Saken är som så att jag har inte sovit till kl 12 på säkert över ett år! och i dag vaknade jag klockan nio, men i stället för att gå upp vände jag mig bara om och fortsatte in i drömmen. SKÖNT.

Måste bara skriva lite om igårkväll. Tom va här, vi såg på Bolt, 1408 och Robotar. SVINSKOJ! hahah Hunden va sötast. Ja vill ha en sån. Sen kom krippe, då såg vi på en film som hette "trekant" VÄRLDENS SÄMSTA FILM. Handlade inte om någonting typ.  Men nu till den värsta delen av dem alla.... Toms pruttar! HAHAHA det värsta jag varit med om. Även om han blev utskickad när han skulle lätta på trycket så stank de i lägenheten. Han måste ätit gammal ost, ägg och bönor i en hiskelig blandning.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: