SKRIVET: 2009-07-29, kl 10:44:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Att inte göra något speciellt.

Jag fick jobbet, men jag tackade nej. Lönen bestod av 100 % provision.

Vad ska man göra sen då? Resten av dagen. Att bara slappa och inte göra något speciellt lät helt okej bra för mig. Lite senare kom Patrik och hämtade mig för att vi skulle möta Tom och Andrea. Vi gjorde INGENTING, åkte bil i gurra typ. Lite sisådär enligt mig, sen droppa vi Andrea och åkte till mig. Jag drack vin, och de drack öl. (USCH). 

Men ändå det är rätt bra att bara sitta, dricka lite och bara va.
Sen började självklart Tom och Patrik pilla på varandra.


Men efter Patriks våldsamma pillande blev Tomsiii trött, och jag däckade efter min flaska vin... eller?

Pussgonatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: