SKRIVET: 2009-07-17, kl 14:02:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

300 grader

I va en knäpp dag, vakna i tyresö med Carro. Man såg ju lite sliten ut om man får säga så.
Sen blev det transport direkt hem till Gustavsberg. Väl hemma hann jag inte göra mkt. "öööh vad händer i kväll då?" (tom) och snart var tom, krippe och patrik här och rökte vattenpipa, vilket gick sådär eftersom att en del saknas. Eller ja den ligger kvar hemma hos Frank.

Sen tjockade de på sibylla, jag satt och tittade haha. pommes pizza och bea. nam nam nam. Eller?

Kvällen slutade hemma hos patrik, film och öl. De va trevligt ända tills de blev morgon och jag vaknade av hans väckaklocka ca kvart i 6 på morgonen. Usch. + att det var ca 300 grader!  Unket.

Men men ikväll ska jag på bio med johanna och se harry p. sen blir det ut längst ut på ingarö igen till patrik med massa andra människor.
Nu ska jag springa in i duschen
TJUU

P.s Hej Hasse!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: