SKRIVET: 2009-12-31, kl 00:25:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

fuck shit piss beer!

I kväll gjorde jag slut med frank.
I morgon är det nyårsafton
Det blir bra!

Det är alltid jobbigt när saker som detta händer även om man var medveten om att det skulle hända snart.
Då är det viktigt med bra vänner!
Martin och Sara, ni är BÄST


"vad jag ser i dig?
Du är snäll, Vill alltid alla väl (även folk som inte förtjänar det överhuvudtaget), du är nästan alltid glad och gör alla runtomkring dig glada.
jag har aldrig tråkigt när jag är med dig Malin"


Sara

Malin, de är den bästa jag har! Du kommer aldrig förstå hur mkt du betyder för mig, vi kommer få en bra nyårsafton om vi så ska GÖRA den bra! Du är de bästa jag har och jag finns alltid här dag som natt. Allt för dig min vän! <3



PUBLICERAT: 2009-12-31, 10:55:31 | URL: http://saraericson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: