SKRIVET: 2009-12-25, kl 13:57:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dagen efter dagen!

Regnet slåt mot fönstret och ja... Där försvann den fina julstämmningen!

I går var iaf en fin dag med klappar och bra människor! Eftersom att jag fått så pass mkt till min nya lägenhet så blev ej paketen så många men det gör mig ingenting!

På kvällen var vi på midnattsmässa som alltid och mina vänner och alla som bor i byn är otroligt bra människor!
Jag kommer sakna er tills nästa gång vi ses,

Dock saknar jag min kissemiss nu och vill åka tillbaka till Stockholm, vilket jag faktiskt gör på söndag!
Nu ska jag dricka te och prata med min knäppa mamma <3


Johanna

Längtar tills du kommer tillbaka till Stockholm Malin <3<3



PUBLICERAT: 2009-12-25, 21:46:12 | URL: http://strawberryprincess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: