SKRIVET: 2009-08-05, kl 11:27:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

St Görans, här händer de ingenting!

Åkte till akuten för att jag grät av smärta, lite pinsamt men så va de iaf.

Väl där och framme vid "expiditionen" möter jag en funderad blick som verkar tycka att jag är dum i huvudet och har ingen medkänsla alls och säger "Var vänlig att kliv åt sidan och ut i infektionsrummet, du kan ha svininfluensan" jag tänkte bara aja jaha det känns ju bra. Få besked som du har nog en propp eller hjärtsäcksinflammation på telefon och sedan svininfluensan när man kommer till sjukhuset.

Efter som jag hade 0 i feber så va de inte de och jag fickl sitta 18 timmar och vänta på fröken specialdoktor som inte kunde snacka och bara använde medicinskatermer när hon prata med mig. Hon var efterbliven och frågade om jag var självdestruktiv (eftersom ja bränt mig på mitt strykjärn vid handleden och har ärr från när ja var, typ 4 år sen) ja blev lack, de va la inte därför ja sökte.

Hon tryckte as hårt där jag hade ont och slutade inte heller när ja grät.

ELAKA MÄNNISKA!

_______________________________________________________________________________________

Sedan vart de hemgång med massa läkemedel i kroppen (helt hög). Nu äter ja muskelavslappnande och mängder av alvedon så nu är ja me hög, rätt skönt att inte ha ont



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: