SKRIVET: 2009-08-05, kl 19:46:31 | PUBLICERAT I: Vänner och sånt

Med Sariiiiz G i telefonen!


Med Sara
i telefon kan man göra det mesta. Det är det som är så bra, visst va fan vi träffas inte så ofta men det är inte hela världen för hon vet vart hon har mig och jag vet (oftast) vart ja har henne och de känns bra!

Hela världen känns lite bättre när man vet att det finns människor som man inte för en envägsvänskap med.
Sånna vänner ska man vara rädd om, därför är ja rädd om Sara och nåra fler. Inga nämnda inga klämda

Sarizz G är mumma, PRUTT PRUTT PRUTT



Love you big time <3


saraericson.blogg.se



PUBLICERAT: 2009-08-05, 21:37:12 | URL: http://saraericson.blogg.se/
sarizz g

Mallan B, just nu sitter jag på toa med min lilla söta dator,om du ville veta vart jag var ;) hahaha vi måste ses snart, mallan b måste komma till min nya hem!!!

I LOVE YOU VERRY MKT!!!



PUBLICERAT: 2009-08-05, 21:39:47 | URL: http://saraericson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: