SKRIVET: 2009-04-10, kl 21:18:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Svettig buss del 3. Nille har finnar på rumpan.

Fortfarande på bussen. Jag har så tråkigt, men nu e de inte jätte långt kvar.
Men jag har upptäckt lite roliga saker om mina "grannar".

Snett framför Gula stora svettfläckar på sin vita tröja. Inte okej! + Snusar för mkt.
Rakt framför En människa som jag inte vet vad den äger för kön, omöjligt att avgöra.
Över gången närmast mig Rosa naglar, lila tröja, rosa dator och tandställning. Efterbilven?
Över gången närmast fönstret En cool kille som spelar age of empiers 2 precis som jag, honom gillar vi
Rakt bakom En halvgammal rocker med allt för spetsiga skor, långt hår och skägg. ser lite läskig ut.

Under dessa timmar har jag skickat för många sms till bla Martin Alexi, som säger att han har en hemlig fråga till mig som han vägrar att fråga. Och Nille nill. Hon har finnar på rumpan, men hon har börjat äta medicin så de har krympt. vilket är väldigt bra för hennes del. GRATTIS NILLE!

"glad nille"




lille nille nils

Fakk yaa.. De var NÄSSELUTSLAG, som bosatte sig i princip överallt förutom min crackbräääck ^^,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: