SKRIVET: 2009-04-10, kl 01:21:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kungenskobra

Hej hej alla ni som faktiskt väljer att läsa min blogg.
 I dag har jag varit i stan (Jönköping) och tagit blodprover, eller ja en sköterska tog på mig. 5 rör!! lite för mkt för någon med blodbrist + att jag fick feeeta blåmärket. Hon va sämst.

Sen hälsa vi på i min brors lägenhet på gräshagen, och jag köpte nya underkläder. Underkläder för mig är som skor för er andra tjejer. Jag älskar att köpa nya. Hela tiden.

Ah sen har jag varit ute i solen i ca 4 timmar i dag de va skönt, somnade i hamocken enligt min pappa men de vet jag inget om. De e typ min dag.

DAGENS VILL HA: Lp skiva, Kungenskobra.
DAGENS KLÄDSEL: De som låg på golvet. blå jeans, blommigt linne röda strumpor.
DAGENS FRISYR: Åt alla håll som valigt.
DAGENS LÅT: Kungenskobra - Liljor
DAGENS SAKNAD: Frallan
DAGENS DUMMASTE:
DAGENS KÖP: Underkläder + ett grönt linne
DAGENS GODIS: Kinderägg
DAGENS HUMÖR: PÅ TOPP
DAGENS CITAT: "ööh, ät inte ur papperskorgen"
DAGENS ROLIGASTE: mannen i 3 butiken som ville bjuda på dejt.

Nu tänkte jag säga hejdå och äta ett ägg. Hoppas ni har en trevlig påsktorsdag.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: