SKRIVET: 2009-04-23, kl 13:42:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hos Amanda, studentskiva.

Hej hej hallå mina trogna bloggläsare.
Igår var jag hemma hos Amanda och fixa mig inför kvällens student skiva. Vi hade sjukt kul, sen fick vi bli med på bild. Amandas pappa tog massa med bilder. finfint.
Jag blev lite full, men de va ja inte ensam om.

Sen var det middag på Ett ställe, innan vi kom dit börja Stefans tvilling bråka med okänd alkoholpåverkad uteliggare. Hon va snygg. På Middagen blev jag kallad hippiefitta inför ALLA! pojkvänner, familj och lärare. Det va inte okej!!! så jag blev utstirrad och folk kom fram och fråga massa sen, men enligt mig är det inte lugnt när man kommer med förklaringen "men vi trodde du skulle tycka det va kul" Ja visst de va kul när vi va 5 pers i ett tvrum i torpshammar men fan inte inför mängder av människor.. "hej vi har gått i samma klass 3 år, vi ska nu säga något snällt om dig på vår middag när vi ger alla en titel så därför kallar vi dig fitta, för de e det intrycket vi fått av dig efter 3 år" TACK SOM FAN.

Sen
när ja gråtit bort allt mitt smink och förstört tid av kvällen så försökte jag bara undvika personerna som höll talet och ha kul iaf. klockan ett blev jag utslängd utan anledning, sen käka jag på donken med Hannah och någon mer som ja inte kommer ihåg vem de va. efter det va det direktbuss hem till mig.
väldigt trevlig kväll om man bortser från vissa stunder och personer.


P.s Min pojkvän, sara och  johannas x 2  mammor är underbara!


Johanna

Haha min mamma är snäääll :D



PUBLICERAT: 2009-04-23, 16:22:40 | URL: http://johannaaostlund.blogg.se/
Sara

Du är ingen fitta Mallan!! Du är en Mallan i brallan, världens häfftigaste brud kom ihåg de och skit i dem andra..<3



PUBLICERAT: 2009-04-23, 18:47:18 | URL: http://saraericson.blogg.se/
nille pille

vad man har, är inte vad man är :)

fett bra ordspråk kom på de precis! =D


Mr X

Du är den sista man borde kalla fitta. Du är underbar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: