SKRIVET: 2009-04-06, kl 08:37:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Helgen!

Hahaha i fredags hade jag en mkt trevlig kväll! Allt börja med att jag och Hanna (Gurkan) ölade på tiffanys, sjukt mys ställe med mängder av folk. Hanna ska åka till Kina och jag är SÅÅÅ AVUNDSJUK!

Efter några trevliga timmar med Hanna skulle jag träffa Johanna och Tessan. Det är nämligen så att det va Tessans 20års dag. Allt började hemma hos Johannas popkompisar som satt och lyssnade på Håkan Hellström och va lite lama. Och Johanna hittade en vad jag trodde var en homosexuell kille där som hon ville ha så jag och Tessan drog till nåra skåningar vi träffat på götgatan. Vi hamnade på en 26års fest där de hängt upp korvar i taket. Lite speciellt men de bjöd på dricka så vi hade kul. och ja jag ÄLSKAR Robyn. haha.

Lördag. Jobba. Se på skräckfilm. Sova.

Söndag. Jobba. värmdö. Vällingby och träffa Alexi och se på innebandy, min pojkvän som spelade. (De förlorade). sen åkte jag Nille och anna hem till mig och frank och rökte vattenpipa. Och sist men inte minst så sov jag.



Nu ska jag sitta på en fucking buss i 4 timmar för att komma hem till mami och papi i Jönköping. Kommer få rövskav och analklåda. Hoppas ni får en roligare måndamorgon än mig.
Tjingeling

P.S JAG SKA TILL TANDLÄKAREN SÅ FORT JAG KOMMER TILL JKPG!!! JAG HATAR TANDLÄKAREN!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: