SKRIVET: 2009-04-10, kl 19:53:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Förr, Nu svettig buss del 2

Nu e de påsk.
Vad som skiljer påsken detta året från förra är att jag varit tillsammans med frank 1 år + att jag inte har klätt ut mig till påskkärring. Jag vet inte ens vad som hände, allt bara försvann med vinden. Jag saknar det. Men acceptera och gå vidare är vad man tydligen ibland måste göra.




Men iaf jag sitter fortfarande på samma svettiga buss. Rövskav och analklåda får man av att sitta på buss såhär länge. Speciellt som ja sitter jämte en kille med rosa nagellack, blommig tröja och tandställning. Jag misstänker att han är efterbliven.

Något annat jag har lite panik över är att ja inte har träffat Jessica när ja varit i jkpg. Jag vill alltid träffa henne. Hon e lite som de bästa jag hade när jag bodde där, hon bodde hos mig i mitt rum och är nu mera en del av min familj fast hon inte bor kvar. Hon är en del av mig.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: