SKRIVET: 2009-04-01, kl 21:29:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Äta minimajs och sola solarie

Hej hej hallå älskade bloggkompisar! ni vet att jag ogillar er för att ni e bloggare va? men iaf nu ska jag berätta lite om min dag. I morse när jag vakna gick ja upp ur sängen började fixa frukost och sen smack svimmade jag, därför gick jag ej till skolan för lektioner. Däremot gick ja dit för mentorssamtal och syvsamtal, jag tycker att hon som va syv va sämst, ficvk inte svar på några frågor, helt bortkastad tid enligt mig.

Efter allt de hämtade jag min snövitsklänning som jag ska ha på studentskivan, ser lite tjock å cp ut i den men de ska nog bli bra iaf.

SEN!!! kom min pojkvän, vi har lagat mat med minimajs i (JAG ÄLSKAR MINIMAJS!!!!) sen chilla vi, hade lite sex och sen åkte vi och sola solarium på mitt gym, där de för övrigt e as trevliga.
Nu ska ja kila så hoppas ni sover sött och drömmer om mig.
Tjing så länge
PUSSISAR



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: