SKRIVET: 2009-04-13, kl 21:38:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

Allt som är, och allt som varit

Det finns dagar då allting går upp och ner hela tiden. I dag är en sån dag.
Ville inte gå upp ur sängen i morse, sen var de bra. Sen blinkar de till och jag är hemma. Allt i botten igen.
Jag vet inte ens varför det är såhär. Jag har inga problem så, jo visst min pappa mår inte på topp, jag saknar Hannahs vänskap. (bara för att allt var så naturligt och flöt utan att vi behövde va fast i roller. Jag saknar att gå från skolan till mig och höra henne sjunga, hon är sjukt duktig på det. Jag saknar att sitta och tjocka i soffan och kunna prata om allt, raka rör.) Men i övrigt är det bra, men ändå sitter jag här. Mår som jag mår. Ignorerar verkligheten och låser in mig i min kupa.
Jag tror jag måste rensa mitt huvud, börja om från noll. Utan krav eller ångest för gamla beslut och saker jag gjort.
Men hur gör man det?
Vart är delete knappen?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: